מדור מיתוג ושיווק באינטרנט - ככה בונים הצלחה

מיתוג גרפי הינו הגשר בין בעל העסק לבין הצרכנים שלו. השפה הייחודית שיוצר מעצב מבדילה אותו מעסקים אחרים ובכך עוזרת לבעל העסק לשמור על לקוחותיו ולדאוג שהמסר שנכון יועבר. השפה צריכה להישאר אחידה וללוות את כל המיתוג החל מלוגו, אתר אינטרנט, פרסומים, באנרים, דפי נחיתה ועוד... יכולת זו מצריכה מהמעצב תכונות ויכולות שחשוב לשים לב אליהן:

  • דבר ראשון על המעצב להיות אוהב אדם, זהו תחום בו מתנהלת העבודה בהדדיות ובשיתוף עם הלקוח, עליו להיות קשוב, סבלני ולהוביל את הלקוח בבטחה על עבר המטרה הסופית.
  • מעצב טוב רואה את טובת הלקוח ומתאים לו את המערכת המתאימה ביותר, חשוב שהמערכת תענה על הצרכים והדגשים של בעל האתר. לדוגמא: אם מדובר באתר תוכן, חשוב שהמערכת תהיה נוחה מאוד לתפעול של עריכה של טקסטים, הכנסת תמונות, עדכון צבעים, הוספת עמודים , קטגוריות מוצרים ועוד, על מנת שבעל האתר יוכל לנהל את האתר בצורה בטובה ביותר עבורו.
  • תמחור העבודה.
    ההתפתחות המהירה בעולם המדיה המתקדמת ובעולם האינטרנט יצרה מצב שמעצבים מספקים עבודה זולה מאוד. עבודתו של מעצב איננה זולה אך צריכה לשקף בדיוק את התוצר הסופי, היא צריכה להיות הוגנת ושקף את רמת ניסיונו של המעצב. זכרו שזוהי השקעה לטווח ארוך... מיתוג מוצלח מלווה את העסק זמן רב ומגדיל את הכנסותיו.

בפיקסייז מבינים שתחום האינטרנט הינו תחום תחרותי ועל מנת לשרוד בו חייבים מיתוג נכון למוצר או לשירות אותו אנו מספקים.
גם עסק שהמוצר שלו מוכר היטב צריך מידי פעם לשנות את המיתוג.
מיתוג נכון יכול פשוט להעלות את העסק שלך על דרך המלך.